آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

آهن رجال مرجع قیمت میلگرد و آهن و سایر محصولات فولادی ایران. قیمت انواع میلگرد کارخانه های تولید میلگرد در ایران بصورت لحظه ای و روزانه در آهن رجال به روز رسانی می شود.
قیمت ورق , قیمت آهن , قیمت قوطی , قیمت پروفیل و سایر محصولات فولادی به صورت آنلاین در سایت آهن رجال منتشر می شود.
همچنین رسانه آهن رجال که شامل ویدیو و پادکست در زمینه آهن آلات و صنعت ساختمان می باشد نیز توسط آهن مشاور اداره می شود.
صادرات آهن آلات به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ...

به تازگی خبری در رسانه های معتبر کشور منتشر شده که از آغاز طرح ویژه فروش اعتباری میلگرد توسط شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا خبر می دهد. به گزارش شرکت سورین کیان مهر اسپادانا در این طرح انواع میلگرد آجدار کارخانه های ایران عرضه شده و اشخاص حقوقی خوش حساب در شبکه بانکی کشور مخاطب این طرح هستند.

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از آقای عبدالرسول امیریوسفی مدیرعامل شرکت و موسس و رئیس هیئت امنا صندوق قرض الحسنه سروش خمینی شهر اصفهان، سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای اشخاص حقوقی در طرح اعتباری فروش میلگرد، 10 میلیارد تومان است که پس از انجام اعتبارسنجی های لازم به سبد خرید ایشان و با قیمت مصوب میلگرد درب کارخانه ها تعلق می گیرد.

همچنین در این خبر آمده که اشخاص حقیقی نیز می توانند تا سقف 24000 کیلوگرم میلگرد را بصورت اقساطی و چکی در قالب اعتبار خریداری نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تابناک مراجعه نمایید:

آغاز طرح ویژه فروش اعتباری میلگرد

لازم به ذکر است که این طرح در رسانه های داخلی بازتاب گسترده ای داشته و با استقبال فعالین صنعت عمران و ساختمان سازی روبرو شده.