آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

آهن رجال مرجع قیمت میلگرد و آهن و سایر محصولات فولادی ایران. قیمت انواع میلگرد کارخانه های تولید میلگرد در ایران بصورت لحظه ای و روزانه در آهن رجال به روز رسانی می شود.
قیمت ورق , قیمت آهن , قیمت قوطی , قیمت پروفیل و سایر محصولات فولادی به صورت آنلاین در سایت آهن رجال منتشر می شود.
همچنین رسانه آهن رجال که شامل ویدیو و پادکست در زمینه آهن آلات و صنعت ساختمان می باشد نیز توسط آهن مشاور اداره می شود.
صادرات آهن آلات به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ...

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

کارخانه فولاد شاهرود که تولید کننده میلگرد شاهرود نیز می باشد، این میلگرد را در سایزهای مختلف و به صورت شاخه ای روانه بازار آهن و میلگرد ایران می کند.

قیمت میلگرد شاهرود

قیمت میلگرد شاهرود به صورت روزانه، آنلاین و لحظه ای در سایت آهن باکس مرجع قیمت انواع میلگرد ساده و آجدار منتشر و به روز رسانی می شود.

شما می توانید برای مشاهده قیمت میلگرد شاهرود از طریق لینکی که در ادامه قرار می دهیم وارد سایت آهن باکس شده و جدیدترین قیمت های امروز و به روز را مشاهده کنید.

خرید و فروش میلگرد شاهرود مستقیما از درب کارخانه قابل انجام بوده و این امر را واحد فروش میلگرد آهن باکس برای شما انجام می دهد.

یکی از پر درخواست ترین نوع میلگرد آجدار در بازار آهن و میلگرد، میلگرد کارخانه فولاد شاهرود که در استان سمنان واقع شده است، می باشد.

این نوع میلگرد استاندارد های لازم برای بکار گیری در انواع پروژه های عمرانی و ساخت و ساز را داشته و خریدار می تواند از آن و تحت نظارت مهندس ناظر خود در ساخت و ساز خود استفاده نموده و پایان کار خود را دریافت کند.

جهت خرید میلگرد شاهرود می توانید از طریق شماره هایی که در سایت آهن باکس درج شده با واحد فروش آهن آلات تماس بگیرید و سفارش خود را به این واحد اعلام کنید.

قابل ذکر است به دلیل اینکه قیمت هایی که در سایت آهن باکس درج شده، مناسب بوده و مستقیما از کارخانه بار برای شما ارسال می شود، تسویه حساب سفارش شما باید قبل از خروج بار از درب کارخانه فولاد شاهرود به صورت کامل با واحد حسابداری آهن باکس انجام شود.

قیمت میلگرد شاهرود

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,

  • آهن رجال