آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

آهن رجال مرجع قیمت میلگرد و آهن و سایر محصولات فولادی ایران. قیمت انواع میلگرد کارخانه های تولید میلگرد در ایران بصورت لحظه ای و روزانه در آهن رجال به روز رسانی می شود.
قیمت ورق , قیمت آهن , قیمت قوطی , قیمت پروفیل و سایر محصولات فولادی به صورت آنلاین در سایت آهن رجال منتشر می شود.
همچنین رسانه آهن رجال که شامل ویدیو و پادکست در زمینه آهن آلات و صنعت ساختمان می باشد نیز توسط آهن مشاور اداره می شود.
صادرات آهن آلات به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ...

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

پروفیل آهن که از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف خوصا صنعت ساختمان سازی می باشد، روزانه توسط کارخانه های متعددی در ایران تولید و با قیمت های مختلف بسته به سایز و ابعاد آن در بازار محصولات فولادی عرضه می شود. در ادامه با معرفی منبع این مطلب، شما را با یکی از تولید کنندگان قوطی پروفیل آهنی در کشور آشنا می کنیم.

قیمت پروفیل داکرومات

دلیل تفاوت قیمت پروفیل کارخانه های مختلف، نوع ورق آهن (فولاد مبارکه؛ گبلان؛ اهواز) استفاده شده در تولید محصول نهایی می باشد. پس بهتر این است که انواع قوطی پروفیل را از کارخانه های تولیدی این محصول خریداری کنیم.

یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت در پروفیل های آهنی، خدماتی است که برخی کارخانه ها بعنوان ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه می کنند. برای مثال شرکت شاهین فلز سپاهان، پوشش ضد خوردگی داکرومات (زینک فلیک) را در صورت نیاز خریدار بر روی محصول اعمال می کند.

این پوشش سبب می شود تا فلزات در مناطق مرطوب نسبت به رطوبت بالا مقاوم شده و طول عمر بیشتری نسبت به زمانی که از گالوانیزه گرم برای محافظت در برابر خوردگی استفاده می شود، داشته باشند.

داکرومات که در انگلیسی Dacromet نوشته می شود، با نام زینک فلیک یا Zinc Flake نیز در بازار شناخته شده است. این پوشش در قالب خط لارج پارت توسط شرکت مذکور در ایران و خاورمیانه راه اندازی شده که قابلیت مسلح نمودن مقاطع طویل فولادی مانند میلگرد، تیرآهن، زد، آبرو و پروفیل های مقطع باز را دارد.

در صورتی که با داکرومات آشنا هستید، بخوبی می دانید که تا قبل از راه اندازی این خط تنها برای پوشش دهی ورقه ای انواع پیچ و مهره و لوازم یدکی خودرو از آن استفاده می شد. اما در حال حاضر از زینک فلیک برای پروفیل آهن نیز می توان استفاده نمود.

پس می توان خدمات پوشش دهی را یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پروفیل آهن دانست. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این پوشش دارید یا قصد خرید پروفیل فولادی با بهترین قیمت بازار را دارید، می توانید از طریق لینک زیر اقدام به برقرای تماس با کارشناسان شرکت تولیدی بازرگانی شاهین فلز سپاهان (SFS) نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03145273010 الی 14 در ارتباط باشید.

 

  • آهن رجال