آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

آهن رجال مرجع قیمت میلگرد و آهن و سایر محصولات فولادی ایران. قیمت انواع میلگرد کارخانه های تولید میلگرد در ایران بصورت لحظه ای و روزانه در آهن رجال به روز رسانی می شود.
قیمت ورق , قیمت آهن , قیمت قوطی , قیمت پروفیل و سایر محصولات فولادی به صورت آنلاین در سایت آهن رجال منتشر می شود.
همچنین رسانه آهن رجال که شامل ویدیو و پادکست در زمینه آهن آلات و صنعت ساختمان می باشد نیز توسط آهن مشاور اداره می شود.
صادرات آهن آلات به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ...

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

قیمت میلگرد

قیمت میلگرد بصورت لحظه ای در سایت آهن باکس بروزرسانی می شود. بیش از 40 کارخانه در ایران به تولید میلگرد مشغول بوده که قیمت محصولات این کارخانه ها از جمله میلگرد، در آهن باکس منتشر و به روز رسانی می شود.

قیمت میلگرد آجدار، ساده و کلاف ساده و آجدار نیز در این وبسایت منتشر می شود.

آهن باکس تمام تلاش خود را می کند تا بتواند بعنوان یک مرجع معتبر قیمت آهن آلات، در میان فعالان این حوزه مورد استفاده قرار بگیرد.

میلگرد کارخانه ذوب آهن که یکی از با کیفیت ترین و پرمصرف ترین انواع میلگرد موجود در بازار آهن ایران می باشد، در آهن باکس موجود است و شما می توانید قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را بصورت لحظه ای از طریق وبسایت رصد و بررسی نمایید.

همچنین قیمت میلگرد سایر کارخانه های معتبر ایران همچون : کویر کاشان ، ابرکوه یزد ، تیکمه داش تبریز ، میلگرد نیشابور ، بافق یزد و ... بصورت بروز قابل رصد می باشد.

آهن باکس بر آن است تا پایین ترین قیمت موجود در بازار را در این وبسایت منتشر نماید و از کلیه علاقمندان به فعالیت در حوزه آهن آلات که اطلاعات مناسبی از محصولات این بازار دارند، دعوت بعمل می آورد تا بعنوان همراه در کنار آهن باکس فعالیت نمایند.

شما می توانید از قسمت آهن مشاور سایت، با کارشناسان فروش و خرید میلگرد ارتباط برقرار نموده و بصورت رایگان از مشاوره های این عزیزان زحمتکش، بهره مند شوید.

فراوانی سلامتی و ثروت همواره بر شما جاری باد...

  • آهن رجال
  • ۱
  • ۰

انواع میلگرد و تشخیص کارگاهی آن

میلگرد از لحاظ شکل ظاهری مطابق آیین نامه ساختمانی به چهار گروه تقسیم می شود. در این ویدئو که توسط کارشناسان فنی تیم آهن باکس تهیه شده است شما به راحتی می توانید در کارگاه های ساختمانی میلگرد ها را از لحاظ شکل آج شناسایی و طبقه بندی کنید.

مشاهده ویدیو در نمایش

  • آهن رجال