آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

قیمت میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، محصولات مفتولی ، شمش فولاد ، لوله و انواع ورق

آهن رجال

آهن رجال مرجع قیمت میلگرد و آهن و سایر محصولات فولادی ایران. قیمت انواع میلگرد کارخانه های تولید میلگرد در ایران بصورت لحظه ای و روزانه در آهن رجال به روز رسانی می شود.
قیمت ورق , قیمت آهن , قیمت قوطی , قیمت پروفیل و سایر محصولات فولادی به صورت آنلاین در سایت آهن رجال منتشر می شود.
همچنین رسانه آهن رجال که شامل ویدیو و پادکست در زمینه آهن آلات و صنعت ساختمان می باشد نیز توسط آهن مشاور اداره می شود.
صادرات آهن آلات به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ...

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

نمی‌توان نقش استان یزد در توسعه صنعت فولاد کشور را نادیده گرفت. به نظر بسیاری از فعالین حوزه آهن آلات، یزد را می‌بایست در لیست قطب‌های فولاد ایران قرار داد. چرا که این استان با در اختیار داشتن سه برند نام آشنا در بازار میلگرد، از بازیگران حرفه‌ای در عرصه تامین این مقطع فولادی می‌باشد.

کارخانه فولاد سرمد ابکوه، فولاد بافق یزد و احرامیان (که این کارخانه به فولاد یزد نیز معروف است)، سه تولید کننده میلگرد آجدار در مرکز ایران هستند که محصولاتشان توانسته در بین انبوه سازان شهرهای کوچک و بزرگ مرکزی ایران به محبوبیت برسد.

میلگرد ابرکوه یزد

این مطلب بصورت اختصاصی به معرفی میلگرد ابرکوه یزد که محصول کارخانه فولاد سرمد ابرکوه واقع در استان یزد است، می‌باشد. ما ضمن معرفی اجمالی و اشاره به نکات کلیدی که در تصمیم گیری شما نسبت به خرید این مقطع فولادی موثر هستند، درباره مجموعه تولیدی بازرگانی که بتوان با خیالی آسوده نسبت به خرید میلگرد ابرکوه با بهترین قیمت بازار اقدام نمود نیز صحبت می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اطلاعات کلی میلگرد ابرکوه

طبق تحقیقات انجام شده از بنگاه‌های آهن فروشی، خریداران میلگرد که متقاضی خرید محصولات فولاد ابرکوه یزد هستند، مشترکا این سوال که آیا میلگرد ابرکوه مورد تایید مهندس ناظر سازمان نظام مهندسی می‌باشد یا خیر را مطرح می‌کنند.

اگر شما هم چنین ابهامی در ذهنتان دارید، پاسخ این سوال را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

فولاد سرمد ابرکوه یزد، محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز بین المللی تولید و میلگرد آجدار را از سایز 10 تا سایز 32 با آنالیز A3 در بازار آهن ایران عرضه می‌کند. مادامی که یک مقطع فولادی مانند میلگرد، حداقل استانداردهای مورد تایید نظام مهندسی کشور را داشته باشد، همواره مورد تایید مهندسین ناظر این سازمان قرار خواهد گرفت.

در برخی موارد مشاهده شده که بعضی مهندسین ناظر نسبت به برند میلگرد حساس هستند و کارفرما را مکلف به خرید میلگردی که برند آن نزد ایشان دارای محبوبیت است می‌کنند. اما بطور کلی، محصولات فولاد ابرکوه تا کنون تمامی تست‌های پیش نیاز را بخوبی پاس کرده است.

در صورتی که نیاز به Certificate ها یا آنالیز این محصول دارید، می‌توانید از طریق شماره 02172379000 با کارخانه تماس گرفته و مواردی که نیاز دارید را از کارشناسان فنی فولاد ابرکوه درخواست نمایید.

آرم حک شده روی میلگرد سرمد ابرکوه

شاید برای شما هم پیش آمده که نام کارخانه تولید کننده میلگرد را فراموش کرده باشید. یا بنا بر دلایلی میلگردهایی با برندهای متفاوت خریداری نموده‌اید و می‌خواهید بدانید که هر محصول در کدام کارخانه فولادی به تولید رسیده است.

تمامی کارخانه‌های تولید کننده میلگرد در ایران، در زمان تولید محصولات خود، علامت اختصاری که عموما متشکل از 1 الی 5 حرف لاتین می‌باشد را روی بدنه میلگرد حک می‌کنند. همچنین بسیاری از این تولید کنندگان علاوه بر آرم، روش تولید میلگرد را نیز در مقایل علامت اختصاری درج می‌کنند.

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد نیز با درج عبارت SAIS و حروف CT در مقابل آن، طبق این استاندارد عمل نموده و همانند سایر کارخانه‌ها علاوه بر درج این اطلاعات روی بدنه هر شاخه از محصولات خود، یک شناسنامه که شامل اطلاعاتی مانند وزن، سایز، لوگو، بارکد و همچنین وزن تقریبی یک بندیل (Boundle) را به بندیل متصل می‌کند.

شما می‌توانید در تصویری که برایتان قرار داده‌ایم، علامت اختصاری و روش درج شدن آن روی بدنه میلگرد سرمد را مشاهده نمایید.

علامت اختصاری میلگرد ابرکوه یزد

قیمت میلگرد ابرکوه یزد

حتما بخوبی می‌دانید که نوسانات در بازار آهن ایران امری است طبیعی و قیمت آهن آلات را تا چندین بار در طول یک روز کاری می‌تواند دستخوش تغییرات نماید. به همین دلیل است که با وجود اینکه بسیاری از سایت‌های شرکت‌های بازرگانی، قیمت روز میلگرد را منتشر و بروزرسانی می‌کنند، به بازدیدکنندگان اعلام می‌نمایند که قبل از خرید، دریافت تاییدیه از کارشناس فروش الزامیست.

به همین نسبت، می‌توان شاهد تعدد نوسان در قیمت میلگرد ابرکوه یزد نیز بود و در روزهایی که شدت نوسان در بازار آهن ایران افزایش می‌یابد، کارخانه فولاد سرمد ابرکوه نیز همگام با این نوسانات اقدام به تغییر قیمت‌ محصولات خود می‌کند.

با این وجود خوب است بدانید که ارزان‌ترین میلگرد تولید شده در ایران متعلق به کارخانه ابرکوه یزد است. اما این دلیل بر بی کیفیت بوده محصولات این کارخانه نیست. در مقابل میلگرد کارخانه راد همدان به گران‌ترین میلگرد در بازار شهرت دارد. آیا می‌توان گفت میلگرد راد همدان نسبت به محصولات ذوب آهن اصفهان دارای کیفیت بالاتری است؟ قطعا خیر!

قیمت میلگرد ابرکوه یزد، در ساعات میانی روز کاری بازار آهن در بازار منتشر و در رسانه‌های متعددی بروزرسانی می‌شود. این قائده در مورد سایر کارخانه‌های تولید کننده میلگرد نیز صدق می‌کند و روال کار بگونه ای است که کارخانه‌ها در ساعات میانی روز تقریبا از ساعت 11 تا ساعت 14 اقدام به اعلام نرخ می‌کنند.

میلگرد سرمد ابرکوه را از کجا بخریم

اکنون که اطلاعات کلی و یک دید اجمالی نسبت به این محصول پیدا کردید، ممکن است تصمیم خود برای خرید یا عدم خرید میلگرد ابرکوه را قطعی نموده باشید. بنابراین زمان آن رسیده که بدون ریسک، سرمایه یا بودجه‌ای که به خرید این مقطع فولادی اختصاص داده‌اید را در بازار تزریق و سفارش خود را ثبت و بار را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

همواره در بازارهایی که عرضه و تقاضا در آن موج می‌زند و نرخ محصولات در آن بسیار بالا می‌باشد، شاهد حضور سودجویان و کلاهبرداران هستیم. پس در چنین بازارهایی ترس از اتلاف سرمایه نیز در سطح بالایی قرار دارد و خریداران عمدتا با احتیاط و منطقی قدم برمی‌دارند.

همانگونه که در ابتدای این مطلب وعده داده بودیم، قصد معرفی یک مرجع مطمئن و با سابقه در زمینه خرید میلگرد ابرکوه را داریم تا چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، بدون کوچکترین ریسک و نگرانی بتوانید یک خرید امن با قیمت کف بازار را تجربه و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

کارخانه شاهین فلز سپاهان

شرکت تولیدی بازرگانی شاهین فلز سپاهان

ممکن است با شنیدن یا دیدن نام شاهین فلز سپاهان، ناخودآگاه ذهنتان به سمت پروفیل و قوطی آهن برود و بپرسید پروفیل چه ارتباطی با میلگرد دارد!!؟ این شرکت برای توسعه سبد محصولات خود در راستای رضایت مشتریان، بخش بازرگانی خود را راه اندازی نمود تا مشتریانی که در کنار قوطی پروفیل، نیاز به سایر مقاطع فولادی نیز دارند، محصولات مورد نیازشان را از یک منبع تهیه نمایند. خوب است بدانید که مجموعه شاهین فلز سپاهان از تولیدکنندگان بنام انواع پروفیل آهن در ایران است.

دلیل توسعه انبارهای شاهین فلز نیز همین موضوع است. شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی، میلگرد ابرکوه یزد را در تناژ مورد نیاز از طریق دفتر فروش این شرکت تولیدی بازرگانی خریداری نمایید. در ادامه اطلاعات تماس با کارشناسان فروش شرکت را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است که این شرکت دانش بنیان موفق به راه اندازی اولین و تنها خط پوشش ضد خوردگی زینک فلیک (داکرومات) در ایران و خاورمیانه شده و در حال حاضر تنها کارخانه‌ای است که قادر به مسلح نمودن مقاطع طویل فولادی در ایران می‌باشد و تکنولوژی لارج پارت Dacromet را در اختیار دارد.

 

  • تلفن دفتر فروش: 03145273010 الی 14
  • اینستاگرام: https://instagram.com/shahinfelezsepahan
  • لینکدین: https://www.linkedin.com/company/shahinfelezsepahan/
  • توییتر: https://twitter.com/shahinfelez
  • وب سایت: www.shahinfelezsepahan.com
  • قیمت میلگرد ابرکوه» https://shahinfelezsepahan.com/rebar/abarkooh-yazd/
  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی بزرگ، بازارچه، خیابان اندیشمندان ۱۶، خیابان کارآفرینان،نبش کارآفرینان ۱۴​/۱ (اصفهان)
  • مدیریت: آقای رضا برندگی
  • آهن رجال
  • ۰
  • ۰

از طریق لینک زیر می‌توانید به قیمت روز پروفیل زد(Z) تولیدی گروه بازرگانی شاهین فلز سپاهان دسترسی داشته باشید. لیست قیمت بصورت روزانه بروزرسانی می‌شود. با این حال می‌توانید از طریق تماس با کارشناس فروش Z در این شرکت، نسبت به استعلام قیمت و خرید این محصول با بهترین نرخ بازار آهن اقدام نمایید.

قیمت پروفیل زد

  • آهن رجال